Щодо не допущення заборгованості споживачів за спожиті теплову енергію та відповідні комунальні послуги
На сьогодні в умовах підготовки підприємств теплопостачання до опалювального періоду 2022/2023 рр. одним із проблемних питань, що потребує особливої уваги, є питання заборгованості споживачів за спожиті теплову енергію та відповідні комунальні послуги.
Наразі оплата споживачів є основним джерелом надходжень підприємств житлово-комунального господарства, що дозволяє здійснювати цим підприємствам виплату заробітної плати працівникам, сплачувати за спожиті енергоносії, закупляти паливно-мастильні матеріали та засоби для знезараження та очистки питної води.
Погашення значного обсягу боргів населення за послуги з постачання теплової енергії до початку опалювального періоду 2022/2023 рр. є запорукою належного його проходження та виконання теплопостачальними підприємствами своїх зобов’язань, у тому числі в частині розрахунків за природний газ з постачальником.
Для зручності оплату послуг можна здійснити за допомогою онлайн сервісів (через особисті кабінети, мобільні застосунки, платіжні системи: «Ощад24» «Приват24», «МоноБанк» та ін.).
Також важливе значення має стан розрахунків за спожиті послуги споживачами, що отримують монетизовані пільги та субсидії.